ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Monday, January 29, 2007

Otišla mi baba za Niš

E čuda se stvarno dešavaju, ne treba gubiti nadu!!!
Sve u svemu moja sestra genije, fala joj ko sestri, uspela juče da nagovori moju babu onako na drž-ne daj da krene sa njima za Niš, pa nek bude i samo na nedelju dana!!! To se zove umetnost i veština! Sestro, ljubim te puno!!! Mi svi zinuli od čuda, niko nije mogao da veruje, naročito Petar i ja, došlo nam da pratimo bus kolima bar do do prve naplatne rampe da vidimo da se baba slučajno ne predomisli pa natera Miška da okrene bus. I tako vam se moj dečko meni lepo doselio!!! Ali, ne lezi vraže, moj verni drug Marfi, kao što već rekoh, mene nikad ne napušta, tako da mi se dečko jutros probudio mrtav bolestan... ali da ponovim – ne treba gubiti nadu tako da ima da se založim bre ako treba gore nego Kosovka devojka, ovakve šanse se retko dobijaju, pa bre baba je poslednji put išla negde na leto 2001. i to, uzgred, baš u Niš.

E, ovo gore mi stoji u drafts-u još od jutros, u međuvremenu baba razbila glavu tamo kod njih, pa su je ušivali i snimali, ne znam detalje, ali sam se zamislila, jel to mene možda bog kažnjava... možda za neki prošli život, šta li je?

8 comments:

Anonymous said...

Svakog cuda dva dana dosta ;)

Anonymous said...

Marfi je čudo. Ne znam da li će ti biti lakše, ali i ja sam smlaćena, a i mnogi oko mene su gripozni. Ipak, najbolje pogledaj svoj nick, pa će ti biti lakše.

dj.jexi said...

SESTROOOOOOOOOO !!!
Uzivaj, cuvamo je mi, ne sekiraj se!

Davor Z. said...

Marfiju si izgleda jako zanimljiva :)

dj.jexi said...

maaaaaaaaaa nikad briga, nikad stres, pijte samo krash expres :)))

Petronije said...

Znaci svi za Nis hahahahah
Jexi, cuvajte bre tu babu nemo' se brukamo...

Anonymous said...

budite dobri dok nema babe..... a to sto je razbila glavu- pa sada cete morati da je posaljete u banju na opravak od povrede i stresa, sto opet i nije tako lose ,)

Tanja said...

- jacquot, ovo cudo i pored svega nece tako brzo dosaditi, veruj mi
- anagram, ne znam da li ce mi biti lakse jer sad sve moram sama da radim a onako sam se malo provlacila kod babe :) ali za zivce ce da mi prija svakako... grip nas zeza, ali ne bi bilo potpuno bez (P)MS-a, sta da vam kazem, sto rece drugar sladoledzija, marfi me bas voli
- petronije, svi za nis i te kako, verovatno cu morati i ja da dodjem po babu tamo, al nadam se ne pre sledeceg vikenda
- sestro, cuvaj babu al cuvaj si zivci pre svega ;)
- ivana, naravno da cemo biti dobri, okolnosti to prosto namecu ;)