ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Friday, January 5, 2007

aj malo da pisem kao

Jbg izgleda da su meni stvarno sudjeni neki poslovi na kojima se bleji (da znam da sam to vec negde pomenula) ili to mozda ide uz licnost :) ko ce ga znati. Sve u svemu to silno blejanje, nije me odvelo ni u sta drugo nego u ovaj beskrajni virtuelni svet, toliko da mi je verovatno dioptrija jos skocila a ne vrti mi se u glavi zato sto sam trudna mozda, ne nisam jos, iduce godine cu to... ne nego pretera' brate... uranjam u stolicu (da i dupe mi se siri od silnog sedenja) a glava mi je negde unutar monitora, samo shtrche ruke koje klikcu gde treba... ima bre ovde stvarno svega, al ja toliko zalutam sledeci milijardu i jedan link i sve me hvata panika kako slucajno necu procitati nesto stvarno dobro... kladim se da imam vise stavki u fejvoritsima nego bilo ko koga poznajem - greota je naleteti na nesto dobro i onda ga izgubiti zauvek samo zato sto tad nisi imao vremena.... boooooze svasta, meni se to ne desava, ja to lepo sacuvam i samo picim link po link i odoooooo tamo negde daleko u p.m. I posle pogledam na sat i kazem u sebi boze pa sta sam ja danas ceo dan radila .... mislim, da da, korisno je to.... jeste, nije da nije.... samo ne znam sta ce da bude kad odjednom grune puno posla, onda cu da padnem u nemilost svoje psihe (al ga iskomplikova') da bre najgore je kad se ovako razvlacis na poslu i opustis se skroz i zaboravis da ti tu u stvari dolazis da bi radio.... i onda ti odjednom neko trazi da nesto uradis - otkucas, posaljes, javis se na telefon i ti ga mrzis iz dna duse jer te maltretira, muci i zlostavlja (da citiram malo i Goshu)... da kao usudio se taj neko meni da trazi da nesto uradim, pa sta bre on hoce.... ma uzas ... nikako neku zlatnu sredinu (meni omiljenu) da ubodem.... i kazu ljudi, boli te uvo, nista ne radis a dobijas platu, ma nije bre ljudi, stvarno je ubistveno posle nedelju-dve, dodje ti da se zapitas, koja je moja svrha uopste, cemu sve ovo - a to pitanje (ovo poslednje) ako se udubis u to da pronadjes odgovor, ma nikad ne sluti na dobro, vodi u neku teshku maniju ili tako vec nesto, neku granu sa neuropsihijatrije sasvim sigurno....

No comments: