ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Sunday, January 14, 2007

anegdota od pre jedno mesec dana

Da ispricam i kako sam dobila nicim izazvani kompliment pre jedno mesec - dva.
Odem ja do Piramide kao u shoping, a (kao i obicno) mrzelo me da probam bilo sta, i prilazi mi neki decko da me pita da li hocu da potpisem peticiju da bulevar AVNOJ-a promeni ime u Zorana Djindjica,... a bilo nesto za'ladilo i jedva sam cekala da udjem negde unutra.... i ja taman krenula da pricam 'aj ne mogu sad, drugi put', kad ti on ni 5 ni 6 kaze, 'NARAVNO, AKO STE PUNOLETNI' hahaha, to je bilo samo da me navuce da potpisem (sto nisam), al me opet nasmejao, reko' hvala ti brate, ulepsa mi dan.... a sto je najsmesnije bas sam bila ko neka baba u dugackoj suknji, sva smorena, nimalo nisam delovala kao maloletnica.
Ne bih uopste ovde da pominjem politiku al' kad sam vec pomenula tu peticiju, da kazem samo da nisam protiv ideje, al nekako bre rano ljudi... mislim sveze je,... i sta sad kao dodje jedna vlast i to odobri i svih par hiljada ljudi koji tu adresu imaju po licnim kartama promeni podatke u istoj i onda se za godinu-dve-tri promeni vlast i dodje neka kojoj se to uopste ne svidja i onda aj Jovo nanovo, menjaj licne karte, a usput cemo jos i svi da ih menjamo, posto, ako jos niste culi, vrlo sukoro se osavremenjavamo, da da, cak i mi cemo dobiti one male plastificirane sa hologramom i slicno, ma bre mali korak za coveka, ali veliki za Srbiju...
I da zavrsim o politici...jedva cekam da prodju izbori i da se odmorimo od 'politickog marketinga' na svim mogucim medijima... sto rece moja sestra Jelena (koja je otisla prekjuce u Dubai na nekih 27 stepeni, eh blago njoj i koja ce takodje propustiti taj istorijski dogadjaj 21-og), 'zelim vam da dobijete predsednika i da poskidaju sve ove plakate i bilborde dok se ja vratim'...

No comments: