ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Wednesday, January 24, 2007

osamdesete

Evo malo u nedostatku inspiracije da nakačim i neke stihove iz osamdesetih, eventualno s početka devedesetih. Sad me u'vati neka nostalgija bre... kako je bilo lepo kad smo bili mali deca... i živeli u velikoj zemlji koja je imala more i nismo znali šta su vize i šta su ratovi i šta je Evropska unija, a šta smo mi... i brate vladao je rock 'n' roll :)
U to ime:
Haustor - (Bolero, 1985) - Šal od svile

Ja sam bio pogresan
Kad sam ti stavio ruku na rame
Tamo je drzao dugo
I govorio rijeci
Ja sam bio pogresan
Kad sam trazio da mi kazes
Koja si strana
Postoje pravila igre
Ti znas da ne mozes sama
Ispod svih tih zastava
Sto vijore svud oko nas
Ne postoji mjesto
Gdje mogla bi stati
Visoko dignuti ruke
I pjevati nasu pjesmu
Protiv volje umijesan
U staru zavjeru strana
U staru zavjeru nada
Ja sam jednoga dana
Slucajno nasao put
Ispod svih tih zastava
Sto vijore..
Kapi s oboda
Sada padaju na uze i gun
Ja sam slobodan
Neka s moga vrata vijori sal od svile..

Oktobar 1864 - Chekam

Vreme nestaje kao dah umoran od pevanja,
svet se okrece, ritam je obichan noc i dan,
ovo je vreme ratova, vreme krupnih prevara,
chujesh li pucaju nocima
treba mi nova muzika i svetlo svemira,
vidish li nishta se ne menja,
chekam i sad kao nekada s licem na prozoru,
chuvam se od divljih vetrova,senki u prolazu

***
Ja cijeli zivot sanjam kako odlazim uz rijeku
Starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu, nikad prezaljenu ljubav
Tanku dugacku cigaru i par mamuza od zlata
Da sam Sejn
***
Sve ce to, o mila moja, prekriti ruzmarin, snjegovi i sas
i dvije ce pokisle ptice sa tvoga oka prhnuti na jug.
Ni jedna suza, ni malo volje ni jedna slutnja, ni glas,
a moglo je bolje
***
Ako snijeg bude ikada padao kao one noći po nama
Ti mu nemoj kriti lice već ga hvataj usnama
A ako usne tvoje vrele, do mene doći budu htjele
Ti znas da ja znam da ti znaš da ne mogu sam
Još uvjek stojim na istom mjestu
Gledam snove kako prolaze
Stojim dugo i čekam čudo
Tajna vrata da se otvore
***
Pare, pare pokreću svijet, politiku i nogomet
Parama ja kupujem sve, jahte, konje, zamkove
Al' upamti frajeru, da ti pare ne mogu, kupit' raju iskrenu
Para vrti tamo gdje burgija ne može
Parama mogu kupiti sve, političare, novine, sudije
Al' upamti frajeru da ti pare ne mogu
Kupit' raju iskrenu
....................................................
A kad hladni vjetar dođe u tvoje krajeve
I kad ti srce staro ispune ledenice
Pitat' ćeš se zašto figure šahovske
S one druge strane niko ne miče
***
Umiru jeleni, i sad u meni tamo gde si bila slomilo se jutro,
Ko ti je rekao da snovi tamne, nikad necu znati,
Jer bicu samo trag coveka, bicu vodja skitnica.
Nek bude dan, kad divlje ptice krenu, preko istog mosta ja cu preci,
Ako me tamo ceka tvoja senka, nista necu reci,
Jer bicu samo trag coveka, i bicu vodja skitnica.
***
Partibrejkers - Molitva
Ti mozes da spavasc eo dan i noc, ti mozes da sanjas da ces obojiti noc
Sunce plovi po nebu, crta svoj krug, ljudi zive pod zemljom, vlada ocaj i muk
Boze, oprosti nam, pruzi ruku i pomiluj nas
Ovo je moja molitva, ne zaboravi nas
Tu je bio grad, sad je pustinja
Tu su ziveli ljudi, bezbroj sudbina
Boze, oprosti nam...
***
Hocu da znam kuda vodi ovaj put, mene i zivot moj
Ciji je pocetak, ciji je kraj, koji to covek vecnu tajnu zna?
Tamo gde je srce, tamo sija sunce, tamo gde je strah, tamo zivi mrak
Marijo, majko bozija, da li vidis sta rade sa tvojom decom
Biti isti, biti poseban,
biti slobodan, biti samo svoj
***
Zasto se ne javis, zasto nam ne pises
Gde li si kako si, s kim li se vucaras
Ovde je hladno, ovde je zima, ovde je mrak
Ja nemam posla i nemam s kim da spavam
.................................................
Vodi me na Jadransko more, ja volim Jadransko more
Tamo gde talasi zovu bela jedra
Zasto si ostao, zasto se ne vratis
Ovde te trebamo, ovde te cekamo
***
Nisam rekao nista sto bi moglo da znaci, nisam nasao onu pravu rec
koja moze da veze, koja moze da boli, kojoj verujem, verujem
Nece doci na jesen kada opada lisce, nece doci u zimu kad je sneg
nije imala hrabrost, nije imala kada da ostane, da ostane kraj mene
da li da verujem u to
***
Pokupimo boje koje padaju sa neba,
Dovoljan je dodir, samo to nam treba,
Zaboravi na juce, hajde pogledaj u sutra,
Vidices da zelis, videces da mozes.
***
Električni Orgazam - Nebo
Moje su nebo vezali zicom, po mome mozgu crtaju sheme
zele jos jednu kopiju svoju da njome vrate nestalo vreme
Al ne dam svoje ja ideale i jescu snove umesto hleba
ja svoju srecu nosim sa sobom,
ona je parce slobodnog neba
***
Kad ti se na glavu sruci citav svet
Kad se sve sto vredi u provaliju surva
Ostanes kraj puta k'o popisan cvet
Sudbina je stara, proverena kurva
***
Dan je tmuran, ja mamuran
Nemoj, sreco, nemoj danas
Da ispravljas krive drine
Mozes doci do istine
Pusti ladje neka tonu
Daj mi sodu bikarbonu
Ti si kriva zbog mog piva
Nemoj, sreco, nemoj danas
Mi smo danas, blago meni
Poprilicno promaseni
Ima mnogo losih dana
Kod ljubavnih veterana
Mi smo, eto, blizu kraja
Jedan korak do ocaja
Cuvaj malo nade za nas
Nemoj, sreco, nemoj danas
Nemoj, sreco.. Molim? Ma nemoj danas
***
I zato sto sam tako mlad, sto sam tako mlad
I zato sto ne mogu s tobom drugacije
I zato sto nemamo kamo, sto nemamo
I zato sto nemamo love za skupe provode.
Mi plesemo cijeli dan i noc..
Mi plesemo cijeli dan i noc..
***
Da sam hipik odseko bi kosu
Da sam gangster javio bi bosu
Da sam vatra pusio bi se
Da sam stao srusio bi se
Da sam hladan ne bi se nerviro
Da sam lova ja bih devalviro
Da sam blizu javio bi se
Da sam gnjurac davio bi se
***
Izgleda mi da te stigla ,neka gadna bedara,
i da ti je srce hladno,hladno kao ledara. aLIIIIIiiiii
Nemoj da budesh nja nja ....(njaaaaaa njaa)
bolje da budesh la la ( laaaaaaa la) Nemoj da budesh nja nja ....(njaaaaaa njaa)
Jer cu da budem i ja ....(njaaaaaa njaa).
***
Zabranjujem sve one zamke vase podlosti
Zabranjujem da dodir zavisti i bolesti bude kraj
Ovo ne sme biti
kraj

2 comments:

urbanadomacica said...

Zenska, divna si! Udri samo po netu :) Verujem ja u tebe :)
ps. ajmo negde na neki kruz, ko sto znamo :))))))

Tanja said...

Joj da znaš da bi mi mnoooogo prijalo! Hvala na podršci :)