ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Tuesday, January 16, 2007

traktat o čokoladi - samo za ljubitelje iste

Mislim, necu sad ni da zapocinjem raspravu kakvi su to ljudi koji ne vole cokoladu… al stvarno da se covek zapita… da ne pominjem kako mi nije jasno kako takvi uopste bivstvuju, al ajde rekoh, to je tema neke druge price…
Sta za mene predstavlja cokolada, pa ovako: uzivanje, potrebu, lek za smirenje, povratak u optimizam…. joj, da ne lupam dalje… i to najvise volim mlecne cokolade, to jest moze i sa nekim ukusom, ali prvo i osnovno, bitno je da se tope u ustima... lesnici, voce i slicno, predstavljaju prepreku u uzivanju…. taman se opustis kad ono eto ti ga nesto zapelo za zub, mislim kako uopste mozes da proizvedes zvuk koji bi se transkribovao nesto kao mmmmmmmmmmmmm ako nesto zapinje, cak ni ono coktanje jezikom koje zvuci kao mljjjac ne mozes da proizvedes…. a i ta raznorazna tecna punjenja, pa dobro ok, naravno podrzavam raznovrsnost (ua globalizam), ali u samoj biti stvari, ti ukusi nas samo udaljavaju od onog vrhunskog, izvanrednog ukusa cokolade koji (pravilnom upotrebom) moze dovesti cak i do nirvane :-)
Da se ne shvati pogresno, volim ja i milku s keksom i crunch i jafu i torte s orasima, lesnicima i slicnim kostunjavim plodovima, bitno je da osnova svega ili vec velikoprisutni element bude cokolada… vocne torte i ti slatkisi bez trunke cokolade su za mene samo nuznost (ok volim cheese cake, ali samo zbog donje kore i to narocito ako u njoj ima plazme, slozicete se, plazmu nam je nasa zemlja dala i na tome njojzi veliko fala), elem emotivne trzavice, poremecaje i slicno, negativno skakanje adrenalina (recimo kod porodicnih svadja), grozan pljuskoviti dan, to sto ne mozete da stanete u proslogodisnje pantalone, kada ste bolesni a u toku je nevidjena zurka ili slicno jednomvidjeno zezanje… ili vec osecaj na svojoj kozi bilo kog od marfijevih zakona… sve to, moze resiti jedino umirujuci, mek, suptilan, nezan, nevidjen, sladak, prosto fenomenalan i nicim pomuceni ukus ciste cokolade…… mmmmmmmmmmmm….. a takav se recimo moze sresti kod nutele :)
Eee, zbog svega ovoga ja uvek negde u shteku (u tasni, u fioci na poslu i u stolu kod kuce) imam po neku magicnu cokoladicu… ovisna sam, tim se dicim!!!

1 comment:

Davor Z. said...

Ja takođe imam običaj s' vremena na vreme da se počastim čokoladom ili nečim sličnim, popravlja mi raspoloženje.