ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Sunday, January 14, 2007

srpska nova i secanje na prvo pijanstvo

Sinoc je bio docek i ove nase srpske nove godine. Srecna i bericetna svima bila i ona!!! Kao sto se to obicno desava kod Marfija jednom u sto godina kad gore navedena nova godina pada za vikend (nazalost jos se nije pojavila prava vlast koja ce uvesti da se i 14.01. ne radi, ali vredi se nadati tome), potrefi se da sam ja malo bolesna, a osim masovnog narodskog doceka ispred novoimenovanog Doma narodne skupstine, nema drugih izgleda, s mukom resih da taj isti docek provedem kod kuce sa babom i da se nadam da ce jos biti zezanja u ovom mom zivotu iako recimo ove godine punim ozloglasenih 30.... pa tad pocinje zivot, zar ne?!?!?! Ili sam mozda nesto pomesala ...

E, sad mi nesto pade na pamet da nisam skoro bila pijana... bas bezveze .... secam se kako me prosle nove godine stiglo tek ujutru oko 5-6 kad sam dosla kuci, a trudila sam se cele veceri.... ok, bilo je super i ovako, ali kad sam spustila glavu na jastuk.... covece kakvo je tad zezanje tek pocelo u mojoj glavi… ali zurka je prosla …. Opet taj Marfi...

Ej ljudi, a kako se vi ponasate kad ste pijani?
Smesno je sto se sad nesto kao obracam nekom silnom auditorijumu iliti citalackoj publici, a niko u stvari ne cita ovaj blog (not yet), ali eto, tako mi doslo....
Kod mene zavisi kako sam u startu raspolozena, znaci kad sam u bedaku, onda mi samo bude jos gore, a kad sam lepo raspolozena onda mi bude jos bolje... smesno je sto mi suze oci kad se smejem tako da svi misle da sam mrtva pijana, a ja nisam bre...
Eto, sad mi pade napamet da bih mogla da ti prepricam svoje prvo pijanstvo!E pa ovako, imala ja nekih 16-17 godina... Keva dobila stan naBanovom brdu i ja se dogovorim sa Monikom i Ninom (bivsa drugarica – svako ima bar jednu) da prespavamo tamo i napijemo se, sto bi meni bio prvi put a kao bolje da to uradim sa nekim koga dobro poznajem, a njih dve su vec bile iskusne utome... Jako bistro mi ti kupimo po jednu mini pizzu, po pivo i jos plus litar neke brlje od vodke (neki uzas). Krenemo mi to da pijemo, prvo pivo pajednu po jednu vodku i jos plus so i limun (nebitno sto nije bila tekila),ja popila nekih 5-6 a njih dve onda dokrajcile flasu... Fora je bila sto je Monika kao trebalo da se vrati kuci onim nocnim u 2 i 10 pa smo kao pozurile sto pre sve to da popijemo... e onda je poceo ringispil... vrtelo mi se kao nikad u zivotu ni pre ni posle toga, molila sam boga da ne umrem i da necu nikad vise (to nisam bas ispunila naravno), sve tri smo povracale u jednuistu kofu... Monika je htela da skace kroz prozor (stan je na petom spratu), Nina je razbila casu i isekla se (sutradan smo isle u dom zdravljada joj to zaviju) pa je onda sisala krv i pljuckala je po zidu (svezeokrecenom)... posto ima samo dva kreveta Monika je lezala na podu pored mog,pa sam ja istripovala da se ne pomera i da je umrla i onda sam je sutirala i vikala ''Nemoj da umres"... i tako, da ne pominjem da naravno nije otislakuci kad je trebalo... ja joj dala neke moje bele teksas bermude da obuce iujutru vidimo da su skroz zute - prvo smo mislile da se upiskila, a onda smoprovalile da je to od limuna koji se, zajedno sa svim ostalim sto smo konzumirale, nalazio u obilnim kolicinama na tepihu (brend novom)... mislim da je to manje vise sve od najzanimljivijih detalja... to mi je stvarno ostalo u secanju, iako sam se posle jos mnogo puta napijala, doduse nije nikad bilo tako tragicno...

No comments: