ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Wednesday, February 7, 2007

zapažanja iz gradskog prevoza i sa ulice– kuda sve to može čoveka da odvede

1) Kod mene kao što ste videli aktuelno to što baba nije tu, Petar i ja se baškarimo koliko i dokle možemo i smišljamo, između ostalog, kako ćemo da se smestimo svi troje tu jednog dana kad ga na silu uselim, pošto je sav nešto cile mile povodom toga...
Elem, gadan problem kad imaš nekog matorog kao što je moja baba, pa nit' je normalno što živimo zajedno, niti razumemo mi nju, a kamo li ona nas, teško njoj, teško nama, a opet beskrajno je volimo, a znam da i ona nas voli naravno, možda još i više... (pod ovo -mi- malo stavljam Petra, malo mamu, pa verovatno zbunjuje jbg)...
I tako juče u busu, pošto svega tamo možeš da se naslušaš, kome je dosadno a nema prilike često to sebi da priušti, trebalo bi da proba... čujem jedan razgovor baš na temu šta kad omatoriš, pa te niko ne gleda, pa bolje da ostaviš stan nekom nepoznatom s kojim ćeš da potpišeš ugovor verovatno, nego, citiram: ’onom što te mrzeo celog života’ – to jest svom detetu!!! Nekako mi baš tad palo na pamet da je u slučaju tog dede velika šteta što je zamro fenomen (ili pojava)LAPOTA, lepo brate zna se kad čovek doživi tu i tu godinu, ti ga maljem po glavi i gotovo. Naravno, da ne mislim ozbiljno i da smatram da je to jedan kanibalistički običaj, ali me taj deda toliko iznervirao... s druge strane, svakako postoje sinovi i ćerke koji ne zaslužuju ništa da im daš, ali nekako me potrefilo, valjda što znam koliko ja pokušavam da babi ugodim, a onda se nađu recimo dušebrižne komšije koje nas olajavaju, kao baba meni čini sve, a ja zamisli neću da odem po nju u Niš ili lenčuga sam pa ništa ne radim i tako... verovatno sad dodaju i da sam dovela dečka da ’orgijam’ ili da živim u grešnoj zajednici ili tako nešto.... uf, kako poludim zbog takvih stvari!!! A kad pomenuh te potomke koji ništa ne zaslužuju... izluđuje me srpski običaj krvljenja oko nasledstva... najgore mi je kad se još na sahrani počne priča o tome, a pokojnik se još nije ni oladio, što se kaže... možda će neko reći da je meni lako o tom pitanju da pričam jer sam jedinica, ali stvarno ne mogu da zamislim da se braća i sestre svađaju, tuku, ubijaju zbog nekog nasledstva, pa koliko god da je ono... ja bi sve dala da imam brata ili sestru, po meni je to neprocenjivo...

2) vidim pre neki dan u busu lika od tako jedno dvadesetak godina, nosi crno-bele maskirne pantalone, jednu od onih jakni i cokule koje nose skinhedsi... i razmišljam kako je moda taj militari fazon, meni je to uvek bilo bezveze nekako ne znam.... kad se okrene da izađe napolje, a na rancu mu stoji bedž sa PEACE znakom, pravi onaj hipi.... reko' čoveče, ti definitivno još nisi pronašao sebe :-)

3) na jednoj prodavnici ’zdrave hrane’ pre neki dan pročitah svašta zanimljivo... između ostalog tu možete naći ’bezmesne proizvode’ – to mi je tako nekako nelogično i bezveze zvučalo, mislim šta su to ’bezmesni proizvodi’?! – oni koji nemaju u sebi mesa, pa dobro, jel baš dotle došlo da je sva hrana u kojoj nema mesa dobila posebnu kategoriju, ne znam, nebitno, al bilo mi bezveze... osim tih proizvoda imaju i ’program za post’ – pa razmišljam jel to toliko sad u modi i taj post, pa pošto ne znaju svi šta sme da se jede, onda lepo da napravimo program i da ga pratimo...

8 comments:

Anonymous said...

Hehe... 1) Kad ga na silu uselim... :))) Nemoj da se sekiraš zbog nekih tamo deda, a naročito zbog komšiluka! Nikad neću da zaboravim neke dede i babe iz mog komšiluka koliko su se gurali da prvi uđu u sklonište za vreme bombardovanja. Ono guranje sa laktovima. Ko šiša mame sa decom. 2) Prvo sam mislila da je pubertetlija, pa se vratim na prvu rečenicu i vidim 20-tak godina. On je izgleda za plave šlemove. :))) 3) program za post :))) Samo neko da ne pomeša post sa blogom!

Davor Z. said...

Ma svačeg ima oko nas, treba se samo osvrnuti i pogledati. I ne mogu da verujem da nisi probala bezmesni španać kao i bezmesnu posnu čokoladu. :))

Anonymous said...

1)ja svoj narod smatram jednim od najgorih na planeti ;) cesto me pljuju kako sam od onih koji pljuju sve svoje, a tudje vole kako god da je. mislim da prema sopstvenom narodu treba biti najkriticniji, jer prema sebi sam mnogo kriticniji nego prema drugima. cenim da je to ok logika
2) meni su najbolji neonacisti kod nas. jbt, njihov idol bi napravio sapun od njih da je ziv ;) Porasce dete, pa ce naci sebe ;)
3) post oduvek nalazim besmislenim. Ako cu zbog mrsne hrane da se nadjem u paklu, uopste ne zalim ;)

dj.jexi said...

sad bi ti moja baba rekla: auuuuu tanja, kad bi ti znala koliko se komsiluk 'krsti' od vlade i jelene!!!????
hahahahha
to im je posao, iskuliraj...

i da dodam joj i ovo, nisam skinheads ali volim maskirno :)))

dragynja said...

malko me pogodilo ovo "jedinica sam",apsolutno se slazem da su svadje medju sestrama i bracom neprihvatljive, mozda zato shto sam i ja jedinica ali ne verujem jer ove shto mi nisu rodjeni gledam kao da jesu i trudim se da ne ulazim u konflikte!
Razumem te shto bi sve dala da imash brata ili sestru! I ja bih...
pozzz...

Anonymous said...

Tanjice i @butterfly, ah i ja sam jedinica. I uvek sam bila tužna zbog toga i nekako usamljena.

Tanja said...

@anagram - babe i dede su ti cuan svet, moji recimo uopste nisu hteli da idu u skloniste, ja se utronjala prvih par dana. ali nisam htela da idem bez njih, posle sam i ja oguglala valjda...
@ sladoledzija - pitala u onoj prodavnici za taj bezmesni shpanas, nemaju ;)
@ jacquot - i ja mislim da treba biti kritican prema svom narodu, ali mi malo preterujemo u pljuvanju ponekad; ne mislim da je post potpuno besmislen, ko veruje nek veruje, enmam nista protiv, smeta mi sto je to uslo u modu, a crkva i vera po meni nikako ne bi trebalo da imaju veze sa modom
@ sestro, kako uvek moze da se nadje primer s nasim babama, a? pokusavam sad da te zamislim kao skinheadsa :-))))
@ butterfly i anagram - jel da je skroz bezveze kad si sam pa nemas s kim da se svadjas ili da pravis smicalice i da se tuzakas ili pokrivas kod roditelja :(

dragynja said...

ma da nego shta nego je bedak!!! Meni i to i svashta neshto nedostaje! Ma bre ne volem kad' sam sama uopshte ne volem...