ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Thursday, February 22, 2007

sa naših prostora

Inspirisana nekim zanimljivim anketama sa naših prostora, a koje možete pogledati na mom drugom blogu, jer ovde neće lepo da se iskopiraju, ja dodah još par nekih pitanja, a vi dajte neki odgovor ako osetite potrebu (što bi rekao Petar)

1. Da li je bolje da nema struje ili da nema vode?
2. U kom redu biste najduže čekali: za ulje, za mleko ili za šećer?
3. Za čiju vizu biste možda i rođenu majku prodali?
4. Koliko šerpi Metalac dajete za jednu Zepter?
5. Da li se slažete da se Srbija i zvanično mora smatrati primorskom zemljom? Pa imali smo nekad Panonsko - neolitsko a naše :)
6. Da li biste potpisali anketu: 'kupujmo domaće - pljeskavica vs big mek'?
7. Da li biste i koju biste istorijsku ličnost menjali za maršala, tj oca svih naroda i narodnosti?

4 comments:

Veličković::blog said...

Zanimljiva pitanja nema šta, pa da krenemo

1. Struja - iskustveno potvrđeno
2. Mleko - zbog dece a i za pečenje ne treba ni šećer ni ulje
3. Ni za jednu - stvar principa "ko mi traži da molim za vizu taj me i ne želi"
4. Zavisi od boje, Metalac šerpi naravno
5. Pa ako već 80% živi i misli kao da su u neolitu - sto da ne
6. Ne potpisujem ja (više) ništa!
7. Mrtvi nisu sličice- nema šta da se menja, premda dok su sveži ... nekrofilijo pesmo nad pesmama :)

Tanja said...

kolega Veličkoviću, dobrodošli na moj blog! Vidim da se žališ na svom što si morao da se registruješ da bi ostavljao komentare :) e pa, ja do prekjuče držala opciju da mogu i posetioci da komentarišu, ali onda sam dobila neke bljak i nepristojne komentare (koje sam uspešno obrisala) i neću više da takvima dopustim da ulaze :)
što se tiče tačke 7, ja znam za onu 'pedofilija bolest najmilija' al ovo tvoje nešto popularno ovih dana... Bože sačuvaj i sakloni i jedno i drugo!!!

Petronije said...

1. 2. i 3. isto kao kod Velicka
4. jednu
5. ne
6. da
7. ne razumem, ako mozete da ponovite pitanje?

Sto se tice tvog drugog bloga, zelim samo da te obavestim da sam ja jedan tezak konzervativac i ono sto funkcionise ja ne menjam. Tako da nema sanse da te pratim i na drugom blogu, sto napises ovde racunaj da ja procitah ono drugo jok ja....

Tanja said...

nema problema, stvar izbora, ja volim oba i oba cu i da koristim, ko hoce cita, ko nece ne mora :)
pozdrav