ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Thursday, February 15, 2007

ako ne možeš da ih pobediš pridruži im se

Eto, posle dužeg razmišljanja i nagovora od strane nekih kolega blogera, kao i u vapaju za većom količinom komentara, reših elem da se preselim malo i na mojblog.co.yu krajeve. Neko vreme ću sigurno biti dvostruki špijun, prvo jer mi žao mog bloga prvenca da ga tek tako napustim, baš sam ga nalickala, a drugo što me nervira onaj software ili kako se već kaže na mojblogu, ovaj ovde je mnoooooogo bolji i za nas neprofesionalce mnooooogo jednostavniji ! Ali jbg tamo buljuk zemljaka tako da kud svi, moram i ja, komercijalizacija. Nisam džaba nakačila ono 'Videla žaba da se konj potkiva pa i Soća napravila blog'. Soća sam inače ja... nadimak potiče iz srednje škole i prošao je kroz više faza evolucije.
Kao što rekoh za sad ću postovati paralelno, oduvek me nekako privlačilo da saznam kako je to biti višestruka ličnost :)
a ako me na kraju bude mrzelo da se bavim kopi-pejstom non-stop, onda me možete naći na http://nekidezivot.mojblog.co.yu

6 comments:

Petronije said...

Cekaj, ne razumem...zasto prelazis tamo? Zar nije sve jedno gde imas blog? Koje su to prednosti koje imas tamo a sta ovde ne valja? Nije valjda da svi moramo tamo da predjemo :)? Pojasni malo taj tvoj transfer...
pozdrav

Tanja said...

pa ne moramo svi i ja najradije ne bih jer je skroz glupo sad na sto strana eto mene :) tamo je dobro sto imas recimo ljude koje ti ubacis kao svoje online prijatelje i onda mozes da namestis da dobijes na mejl obavestenje cim neko od njih postavi novi post, onda imas privatne poruke koje mozes da saljes interno, pa imas ono sto si ti pitao - broj poseta i ukupan broj svih komentara i tako to, onda recimo pise ti sa strane koji je najnoviji post objavljen od svih blogera koji su na tom provajderu... mada software je komplikovaniji, templati su ruzniji i tako... jednostavno ima vise nasih tamo, a posto je kao i nama kod njih tako i njima kod nas malo komplikovanije da ostave komentar jednostavno ih mrzi i vise ni ne gledaju sta pises, a sta cu meni se svidja da dobijam komentare, znas da sam i tebe vukla za rukav da mi nesto napises... a evo pogledaj sad taj moj novi blog, vec imam 20 komentara sto nikad nisam dostigla ovde... u sustini motiv mi je malo glup kad sam vec ovoliko ovde pisala... uostalom pisemo svi najvise zbog sebe,a ne zbog drugih, ali eto sta cu, malo cu da vodim paralelni zivot, jednostavnije bi bilo da sam prvo saznala za mojblog, al ajde nema veze, nek ide zivot, a ti se opusti i pisi gde ti volja :)
veliki pozdrav

Anonymous said...

"...namestis da dobijes na mejl obavestenje cim neko od njih postavi novi post..."

na bloggeru imas fidove pomocu kojih se takodje moze videti kad neko napise novi post.

Elem, meni je blogger mnogo bolji pogotovo zbog dizajna (tamo bre sve sitno i ruzno),i dzaba sto na tom servisu ima vise "nasih" ljudi kad su komentari uglavnom tipa pozdravi i zelje :)). Tako da sve to podseca na obicno chatovanje.

No dobro, ukusi su razliciti,Pozz

Tanja said...

pa dobro ja rekoh takodje da mi se ne svidja kakvi su templejtsi tamo i slicno... malo sam laik pa se ne razumem u feedove, al eto uspela sam ovde da namestim da dobijam mejl bar kad mi neko stavi komentar... sve se slazem s tobom sto se tice dizajna i softvera, osim da su glupi komentari, mozda nismo nailazili na iste blogove, ja nabasah na goleme diskusije i pricice i to je ono sto mi se svidja

dragynja said...

Pa zar i ti sine Brute!? Pa sada cu morati paralelno da gledam na onaj i ovaj blog da bi znala kada si ustvari prestala da pishesh na ovom i sve to tako deluje zbunjujuce i joooj... al ajd neka ti je sa srecom novi pochetak, cu da svratim i tamo :)

Tanja said...

@ butterfly, jeste, u pravu si, najgora sam, sta cu :(
za sad sam tamo sam svoj plagijator pa sam kopirala neka dva stara posta, pogledaj kad stignes ako si raspolozena... cim napisem nesto novo stavicu na oba, trudicu se da ostanem na dve stolice :)
hvala na zeljama