ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Monday, February 12, 2007

mali vremeplov u Domu omladine

Vreme je za novi post, nisam baš nešto pri nadahnuću, al ajde...

U petak bio koncert Električnog orgazma u Domu omladine. Iznogud reče da u NS nije baš prošao slavno, ali ovde je bilo sasvim ok. Malo sam se pre svega podsetila kako beše to da se gužvaš u gomili ljudi i dima i da se znojiš kao u sauni dok pokušavaš da skačeš (ili pak ne) uz omiljene pesme... ne volim koncerte u zatvorenom prostoru, to sam i ovog puta potvrdila... zato ću ipak oprostiti sebi što sam pred kraj izašla do wc-a i vazduha i nije mi se vraćalo unutra... doduše Petar mi neće oprostiti što je baš kad je on izašao sa mnom da mi pravi društvo svirana omiljena mu pesma Nebo, ali čuo je drugi deo, uspela sam da ga ubedim da mene ostavi napolju, ali da se sam slobodno vrati na spektakl... Sad sebi nešto zvučim jako ironično kad pričam o koncertu, a u stvari sasvim je bio ok, super svirka, samo malo mali prostor, došlo bi sigurno još puno ljudi da su pravili u nekoj većoj sali... Nisam nikad nešto sekla vene za njima, ali išlo mi se malo da se kao što rekoh podsetim kako je to... u poslednje vreme idem uglavnom samo na ’sedeće’ koncerte i poneki exit i beerfest... i naravno, ja volim one malo komercijalnije stvari kao što je Kapetan Esid, Debela devojka (ta sam), Mentalno i Zlatni papagaj...
Podsetila sam se još nečega... prvi put sam bila na koncertu u Domu omladine, ali smo zato tamo slavili malu maturu, baš u toj istoj sali, to je tad bio klub Tačka.... a to je bilo pre čitavih 15 godina!!! I svega sam se setila, kakvu sam haljinicu imala i kako me drugarica kritikovala što sam se mnogo slabo našminkala, a mene bilo blam što je još uvek bio dan, a svi se nešto skupili ispred škole da nas vide , pa nas onda potrpali u neki iznajmljeni gsp-ov bus, onako nakinđurene... i kad god čujem ’November rain’ (Gunsi) setim se kako mi je bilo krivo što je tamo neki dečko koji mi se sviđao pozvao moju najbolju drugaricu da igraju uz to... al sad mi nekako slatko što se i takva muzika slušala na jednoj maloj maturi... a posle su nas istovarili oko ponoći kod škole i onda smo onako uparađeni sedeli u parkiću do ujutru i jeli neki burek jer nije radila kuhinja u kineskom restoranu (prve naznake velikih seoba Kineza)... kao da je bilo u nekom drugom životu...

E da, na koncertu sam videla i jedno sveže poznato lice iz našega javnoga života, javnu ličnost što bi rekao Erazmo... pa koga nego Mikija iz Velikog brata... iskreno nisam ga baš tu očekivala, simpatičan mladić, samo pustio onu zift crnu bradurinu, valjda da deluje ozbiljnije...

Baba se vratila iz Niša... živa bila, odma’ me je dovela do nervnoga sloma... mnogo mi je krivo što me niko od vas nije shvatio ozbiljno, pa da mi preporuči neko stručno lice za ozbiljan razgovor, jer ako se nastavi ovako, ode mas’ u propas’

nek ide život

11 comments:

Anonymous said...

Tanjice, kao prvo a poslednje, shvatila sam te ozbiljno, ali stvarno ne znam ni jedno stručno lice. A volela bih da znam. Mislim da ti je to odlična ideja, ne može čovek sve sam. Ja sam trpela i ćutala, pa osećam kao da me sad sve stiglo. Kao drugo, baš mi je drago što si bila na koncertu. I pored svega, ti je bilo lepo, jel’ da? Znala sam da to nije za mene, ne mogu da trpim više gužvu u zatvorenom. Kad je tebi to smetalo, zamisli kako bi meni bilo (starija sam ja od tebe ihaha, samo pst! :)). Inače uz EO na samom početku i Paket arnžman mi smo proveli najlepšu godinu. Kako je bilo ludo u Beogradu kad se pojavio novi talas! Ljudi su ulicama išli pevajući i đuskajući. I posle toga sam nastavila da volim EO, mada nisam baš neki fan. A Dom omladine i za njega me vežu uspomene... Ali ne smem više, postaće mi komentar kao post. :)

Anonymous said...

Znam ja stručno lice, ali stvarno te nisam ozbiljno shvatila. Javi se na PP pa ću ti dati kontakt. Pozdrav :))

dragynja said...

Ovaj comment malo nema veze sa Elektrichnim Orgazmom, mislim nije da ga ne volim-volim ga, secam se rado kako sam josh u prvoj srednje bila na koncetu u nashem PA studentskom i njihala se i padala u shutke(nenamerno) i kako mi je jedan slatki dechkic pruzio ruku da ustanem:).... Nego htedoh reci, zakljuchivshi chitanjem ona dva Petrova posta, ti si bash srecna osoba mnogo mi je drago to videti:) enjoy

Tanja said...

@ anagram - jao nemas pojma koliko ti zavidim sto si bila direktan svedok nju vejva, jedino zbog toga bih volela da sam se rodila malo ranije... i slobodno pisi dugacke komentare, ja se mnogo obradujem kad dobijem neki komentar, nikad necu dostici tvoje cifre:(
@ spes - javicu ti se sigurno, ni ja sama sebe ne shvatam uvek ozbiljno, ali ne bi bilo lose da imam neki kontakt ako se resim da nesto uradim
@ butterfly - hvala :) jesam, srecna sam mnogo sto ga imam, vredelo je cekati!

Anonymous said...

Piši na mojblog.co.yu pa ćeš imati više komentara. :)))

Tanja said...

@ spes pa da znas da bas razmisljam o tome, ali mi nekako zao da mi ovaj blog propadne, bas mi se svidja i lickala sam ga sto puta, videcu jos

Petar said...

E moja Tanja, shvatices vremenom da je Nebo u Tvojim ocima, a za svirku cu ti vec oprostiti vremenom.:) PS: "I ja sam srecan"

Tanja said...

ih

Cvetjka said...

Hihihihihi! Joooj te babe! :)
Cudni su ti starci kad im zvekne nesto u glavi... Ja sa mojom bakom ne zivim, ali mojoj sestri redovno rastu rogovi od nje.. :)

Tanja said...

@ cvetjka - izvukla si se nevidjeno! kao prava cvetjka :)
a sestri kazi kad joj prigusti da mi se javi da razmenimo iskustva i kukamo uzajamno :)
e, a iz koje si palanke, nisam uspela da provalim po slicici?

Cvetjka said...

iz Panceva! :))))
btw. sestra je pokusavala da mi uvali babu nekoliko puta, al' baba ni da cuje! Xixixixi