ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Wednesday, April 18, 2007

Ničim izazvana pilot epizoda eventualnog budućeg serijala: ODNOSI MEĐU LJUDIMA

Ne znam za vas, al ja uopšte ne volim kad od mene neko nešto očekuje (pa čak ni kad sama od sebe nešto očekujem) - kad se podrazumeva da ću ja uraditi to i to, da ću biti tu, da ću pomoći, da neću reći ne (što mi jes' malo teže i ide)... a ne volim ni kad ja nešto od nekoga očekujem i onda se nerviram ili razočaram kad taj neki neko to ne uradi... kratko rečeno, očekivanje (u tom smislu) je jedna glupos'

jaaaako pametan post! vidi se da sam preležala vikend sa temperaturom 39,5 pa mi malo prokuvalo... ej bre, pa i Cecu sam premašila, ona stigla samo do TRIDESET DEVET SA DVAAA! Hm, ovoga se uopšte nisam setila, kažem ja da treba gledati na bright stranu života našega!

4 comments:

Barbara said...

nije ti dobro da izlaziš na polje... :-)) super blog imaš!:-))
pozdrav!

Tanja said...

hvala barabara :) možeš me naći i na nekidezivot.mojblog.co.yu tekstovi su uglavnom isti, ali je tamo malo življe (ima više komentara) pozdrav

Petronije said...

Ne teraj ljude odavde !!! :) Ima i ovde zanimljivih ljudi;)
Nego kako si ti sada, sta ti je uopste bilo? Neki virus, a?

Tanja said...

jeste petre ima zanimljivih ljudi i greota što ih retko ko primećuje ;)
sad sam dobro, samo sam imala temperaturu, ništa drugo mi nije falilo, kažu da baš takav neki virus hara...