ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Monday, April 2, 2007

moja azbuka

Prozvali me Jacquot i Anagram, pa da odradim… samo da napomenem, abeceda mi je uvek teže išla, doduše samo onaj deo od C do E, al da se ne bih obrukala ja ću ipak dobro staru azbuku i to pisanu latinicom :)

A – avion, aerodrom, Atina, može i autobus jer nikad nisam išla avionom u Atinu
B – Brazil i naravno baba
V – vrbica – bila juče; Van Gogh
G – Grčka – profesionalna deformacija
D – dan, dnevna životinja (kaže Petar da sam ja to jer mi se rano spava, a on je noćna)
Đ – đinđuve, đevrek
E – ekran, eurokrem, eukaliptus
Ž – žvazbuka
Z – zezanje :)
I – inat (nacionalni brend), igra
J – Jelena najviše osoba ženskog pola poznajem pod ovim imenom; južna Amerika – kontinent koji me posle Evrope najviše zanima
K – knjige, keks
L – lale – moje omiljeno cveće, leto, leptir
Lj – ljubav, ljuljaške, moj deda Ljuba
M – mimoze, mama Mira, Meksiko, more
N – nove naočare – novi pogled na svet
Nj – njofra sladoled
O – ogledalo, opušteno, Odina - mnogo slatka devojka iz Meksika koju sam upoznala u Grčkoj, tata joj je Grk a mama Meksikanka
P – Petar, plazma, proleće
R – Rio – veeeeeeelika želja
S – Sport Bili, Snorkijevci (crtaći iz mog vremena), Smogovci (najbolja dečja serija isto iz onog vremena)
T – Tanja (ja), talasi
Ć – ćurka, ćućoriti, ćutanje
U – uuuuu
F – fijaker (romantika), fontana
H – hleb – namirnica koju nažalost najviše konzumiram
C – cunami, cipiripi, crtaći
Č – čokolada, Čile
Dž – džabe, džezva, džangrizav
Š – Španija, šuster, šinter

ovde prozivam moju sestru i tvrdoglavog Petronija... ako ikada budu raspolozeni

2 comments:

dj.jexi said...

prozvana sam ali neznam o cemu se ovde radi ;)
zahtevam objasnjenje ;)

Tanja said...

sorry sestro, evo da ti objasnim, sad treba ti da napišeš svoju azbuku ili abecedu, znači za svako slovo šta te asocira ili šta ti padne napamet