ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Wednesday, March 14, 2007

nova igra

Svidela mi se jedna nova igra koja kruži po grčkim blogovima. Neko kaže 5 reči i prozove 5 ljudi koji treba da napišu post u kome će se tih 5 reči pojaviti. Svako zadaje novih 5 reči. Na mom paralelnom blogu sam već uspešno započela i kod nas ovu igru, ali se nadam da će se i ovdašnji malobrojni čitaoci odazvati, jer ovo je moj najdraži blog prvenac i neću da ga zapustim, ni njega ni gore pomenute čitaoce.
Elem, prvo prozivam cvetjku jer je prozvana i tamo pa će joj biti lako da uradi samo copy/paste kad bude odgovarala, zatim tu je drugar gazda kuće ne jezeru, što će reći petronije, sledeća je naravno moja the best švester jexi, pa za njom koleginica joj the one and only ivana i the last but not the least blogdrugarka iz obližnje palanke, miss butterfly

Reči su: vreme, osmeh, vetar, greška, san... a ko se odazove slobodno može da prozove mene.

Pozdrav svima i da nam potraje ovo današnje sunce!!!

p.s. eto i dodatne inspiracije za one koji ne znaju šta bi pisali :)

4 comments:

Petronije said...

Ne kontam :) aj pojasni opet. Sta bi trebalo ja sada da uradim? Da napisem nesto koristeci tvoje i cvetjkine reci??? ili samo tvoje?

Tanja said...

pa ovako znaci ja sam ti zadala da napises tekst, pesmu, recenicu, bilo sta gde ces da upotrebis onih 5 reci, e sad zeznula te cvetjka pa te prozvala i ona, sad ti imas tri opcije: 1) da ignorises i mene i nju,sto ne bi bilo lepo s tvoje strane 2) da napises dva teksta, jedan s njenim, jedan s mojim recima i 3) da napises jedan tekst u kome ces upotrebiti svih 10 reci

sad ti kako ti volja :)
nadam se da je sad jasno

Petronije said...

Da li smem da ih menjam po padezima ili moraju da budu u nominativu?

Tanja said...

pesnicka sloboda, padezi nisu bitni!