ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Wednesday, December 20, 2006

Jebote kako sam ja u stvari naivna... mislim dobro to se dalo naslutiti, al' ipak :-(
od tolikog blejanja na poslu u poslednje vreme, dosla sam i do nekog nazovi besplatnog horoskopa i sve ja lepo popunila i jos cekala dva dana da oni meni 'pogledaju' horoskop, kad ono sta bi bilo drugo nego navlakusa neka na 10 strana drvi jedno te isto, neka sektasica, ili hoce da ipak uzme pare ili da me uvuce u sektu ili i jedno i drugo i sad sam se ja isparanoisala da bez obzira sto necu da predjem na 'next step' moze tamo narodski receno da mi izvraca nesto kad ima sve moje podatke :-(
Ma, sad sam se setila sta je rekla neka Skandinavka (mislim da je Norvezanka al' ne mogu da se kladim), koja je napisala knjigu 'Pisma iz Srbije' (Laguna), citala sam pre neki dan neki njen intervju, i uglavnom kao mi Srbi kao i vecina istocno(slovenskih) naroda imamo obicaj da uvek tripujemo da postoji neka zavera, neka prica iza onog sto se servira... ok, mozda je u pravu, verovatno preterujemo, ali ovo bre me sad bas istripovalo.... i jos one fore kao predstoje mi neke wonderful stvari i dogadjaji, ali ako ja to ne prepoznam ili ne budem mogla da resim (a posto sam u poslednje vreme 'fragile' onda mi trba pomoc) onda me ceka mracni zivot do kraja otprilike, ma uzas bre, koji sam ja idiot, ovo je stvarno prevrsilo svaku meru :-(