ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Tuesday, December 19, 2006

E, danas je Sveti Nikola,
veeeeeeeeelika slava :-)
danas idm da se najedem prvo kod moje voljene drugarice Jelene, a onda i kod mog voljenog decka Petra :-) A na oba mesta me ceka prava gozba uopste ne znam kako iskoristim ono sto mi zivot pruza, a da mi bude i prijatno sve vreme (to jest da mi ne bude muka i to dva puta). Kod potencijalne svekrve moram posebno da se pokazem, ali prvo idem kod Jelene - pravo s posla, gladna, tako da ne verujem da cu moci mnogo da se uzdrzim.
Napolju pada sneg...lepo je kad si unutra :-) ma lepo bi bilo i napolju da nisam krenula u suknji i cizmama koje propustaju vodu (da kucnem u drvo danas jos nisam imala tu cast)...
Ja izgleda da sam osudjena na poslove na kojima se bleji. Nadam se da je ovo ovde prolazno... kad bi mogla neka sredina... ovako vec pocinjem da se osecam uzaludno... jbg ma ne mogu i ovde 'javno' da davim sa svojim socijalnim problemima :-)
nek ide zivot!

No comments: